Повертаємось до близько 1 500 торгових точок, куди поїдуть наші хліб та здоба. Кожен ритейлер має власний перелік продукції, яку бажає бачити на своїх полицях. До того ж у нас справді є з чого обрати, адже в асортименті ТМ «Рум’янець» понад 100 SKU.

Для хліба і здоби свіжість – один із ключових критеріїв якості. Навіть дитинство має присмак свіженької хлібної скоринки, перед якою неможливо встояти, поки з духмяним буханцем біжиш з магазину додому. Очевидно, що для продукції категорії «fresh» швидкість доставки надзвичайно важлива, тож відмінна логістика – must have кожного хлібного бренду.

Brief

Може скластись враження, щоз логістикою на хлібозаводі все досить легко: свіженький хліб необхідно оперативно з виробництва доставити до точки продажу. Насправді ж, логістика fresh-продукції – один із найскладніших бізнес-процесів, який вимагає дуже чіткої організації ланцюжка доставки.

Аби зрозуміти особливості логістики продукції ТМ «Рум’янець», передусім пропонуємо трішки детальніше уявити масштаби завдання.

Нині ми доставляємо хліб у 10 областей: Рівненську, Волинську, Київську, Житомирську, Вінницьку, Львівську, Івано-Франківську, Хмельницьку, Тернопільську, Чернівецьку. Сумарно – це близько 1 500 торгових точок. .

Головне завдання нашого відділу логістики – налагодити доставку продукції так, щоб як в Рівному, так і, скажімо, у Франківську чи Києві (чи в будь-якій із 1500 локацій), зайшовши вранці по «Рум’янець», Ви могли придбати свіженьке.

Якщо розглядати пильніше, стає досить цікаво, чи не так? Тоді запрошуємо познайомитись з роботою логістичного центру ТМ «Рум’янець»! Let`s go!

Схематично наш логістичний ланцюг виглядає так

Виробництво → логістичний центр: охолодження хліба → нарізання та пакування хліба → організація розміщення продукції → формування замовлень → завантаження продукції в автомобілі → довіз до точки реалізації → повернення до логістичного центру.

Пакування продукції

На етапі охолодження та пакування наші хліб та здоба проходять відмінні процеси. Пончики, донати, круасани, кекси, рулетики, грисині, завиванці та завиванчики не потребують нарізання і швидше охолоджуються, тож пакуються відразу на виробництві. До логістичного центру здоба потрапляє вже упакованою.

Для хліба алгоритм дещо інший. Із виробництва до логістичного центру ми забираємо хліб ще тепленьким. Далі він потрапляє у пакувальний цех і там лишається до повного охолодження. Гарячий хліб нарізати не можна, адже він досить крихкий. Пакувати теплі буханці теж заборонено, аби таким чином не призвести до швидкого псування продукту. Отож уже в логістичному центрі хліб повністю охолоджується, нарізається та упаковується.

Після пакувального цеху хліб потрапляє на склад зі спеціальною стелажною системою компанії Pcdata. Далі вже на цій локації відбуватиметься формування замовлень та завантаження автомобілів для доставки.


Формування замовлень

Повертаємось до близько 1 500 тис. торгових точок, куди поїде наша хліб та здоба. Кожен ритейлер має власний перелік продукції, яку бажає бачити на своїх полицях. До того ж, у нас справді є з чого обрати, адже в асортименті ТМ «Рум’янець» понад 100 SKU.

Очевидно, що без сучасних технічних рішень якісно формувати велику кількість індивідуальних замовлень за добу просто неможливо. Впоратись із завданням максимально точно та оперативно нам допомагає сучасна комп’ютеризована стелажна система компанії Pcdata Logistics Automation (Нідерланди).

Отож вся продукція після пакування потрапляє на спеціальні стелажі, де для кожного SKU є відповідна комірка. На кожній з комірок закріплений датчик з дисплеєм

Насамперед замовлення клієнта завантажується в електронну систему. Далі датчики на стелажах сигналізують укладальникам, яку продукцію та в якій кількості необхідно підготувати саме для цього замовлення.

Таку модель укладання дуже часто використовують виробники хлібобулочної продукції в різних країнах Європи. Максимальнакомп’ютеризація процесу полегшує і прискорює роботу, а також мінімізує помилки в роботі формувальників. Навіть за великої кількості клієнтів ми забезпечуємо формування замовлень з відповідністю понад 99%.

Доставка продукції

Окрім чіткої організації роботи логістичного центру, доставляючи продукти категорії «fresh», ми приділяємо велику увагу правильному плануванню маршруту замовлень.

До прикладу, магазин, який розпочинає роботу о 7:00, бажає ще до відкриття мати на полиці свіжий продукт – це важливий аспект у логістиці хліба та здоби. Якщо неправильно розпланувати маршрут або почерговість доставки до торгових точок, можна створити дискомфорт для клієнтів та споживачів.

Навіть у логістиці хлібобулочної продукції необхідно пам’ятати про індивідуальний підхід. Безперечно, увага до особливостей роботи кожної з точок продажу засвідчує високий рівень сервісу торгової марки.

За чітко сформованими маршрутами нині у нас курсують понад 100 автомобілів, кожен з яких обладнаний системою GPS. Таким чином, під час доставки ми можемо відстежити шлях автомобіля та оперативно відреагувати у разі виникнення будь-яких ускладнень. Дані GPS-навігації дають можливість моніторити маршрути та коригувати їх за потреби.

Таку модель укладання дуже часто використовують виробники хлібобулочної продукції у різних країнах Європи. Максимальнакомп’ютеризація процесу полегшує і прискорює роботу, а також мінімізуємо помилки у роботі формувальників. Навіть за великої кількості клієнтів, ми забезпечуємо формування замовлень з відповідністю понад 99%.

Логістика 24/7

Робота нашого логістичного центру, без перебільшення, кипить 24/7, адже виготовлення хліба та здоби на «Рум’янці» – безперервний процес. Нарізання та пакування продукції відбувається цілодобово, а от доставка за більшістю маршрутів – вночі або вдосвіта. Саме тому як в Рівному, так і, до прикладу, у Франківську чи Києві, зайшовши вранці у магазин по «Рум’янець», Ви точно придбаєте свіженьке.