Досконалі у кожній деталі: особливості упаковки наших круасанів

22.07.2022
Досконалі у кожній деталі: особливості упаковки наших круасанів

Коли ми говоримо про упаковку продукту, перша асоціація завжди пов’язана з рекламою. Хіба барвисте пакування – це не додатковий інструмент, щоб привабити увагу клієнта?

Безперечно, естетичний вигляд продукту – досить важливий аспект. Проте, для нас у ТМ «Рум’янець», упаковка – це, перш за все, запорука безпечності та якості нашого продукту. На прикладі упаковки наших круасанів, хочемо розповісти Вам про те, як ми працюємо над розробкою упаковки для наших продуктів. Come on розбиратись!

Відповідає стандартам

Головна вимога до упаковки продуктів харчування – безпека. Насправді, не так багато матеріалів мають справді гарний «імідж» та призначені для використання у харчовій промисловості. Пакування для наших круасанів виготовляється з поліпропіленової плівки (ВОРР), яка є безпечною для продуктів харчування.

Ми на «Рум’янці» дуже ретельно підходимо не лише до матеріалу, з якого виготовлятимемо упаковку, а й до вибору підрядників, з якими ми співпрацюватимемо. Для того, аби розпочати партнерство, ми обов’язково пересвідчуємося у наявності усієї відповідної документації як щодо матеріалу, так і щодо діяльності компанії-підрядника.

ECO-friendly

Кожен наш круасан має індивідуальне пакування, яке допомагає зберегти свіжість та якість смаколика. Найголовніше – завдяки упаковці, круасан захищений від потрапляння у продукт сторонніх елементів чи речовин.

Але ж як щодо екологічності такого пакування?

Цей аспект ми обов’язково враховуємо, обираючи матеріал упаковки. Поліпропіленову плівку (ВОРР) можна вважати еco-friendly, адже вона чудово піддається вторинній переробці (відповідає маркуванню 5РР). Головне завдання – правильно утилізувати упаковку. Ми лишаємо лінк на корисний додаток «Сортуй», який допоможе розібратися з усіма деталями.

Цей croissant точно красунчик?

Певно, у кожного хоча б раз в житті траплявся наступний випадок: продукт на упаковці зображений ну дуууже апетитним, а коли відкриваєте пакування, бачите зовсім не те, що очікуєте:(. Ця історія точно не про наші круасани! Чому ми в цьому певні? Бо наша упаковка має спеціальне прозоре «віконце». Завдяки такому пакування відразу видно, що наші круасани справжні красунчики.

Вага має значення

На вітрині поряд з альтернативними варіантами, наш круасан приверне увагу не лише естетичним виглядом, а й помітно більшим розміром. Чому?

Дуже часто у комерційних пропозиціях вага круасанів в середньому 65 грамів. Вага нашого красна – 85 грамів. Якщо до такого смаколика додати порцію кефіру або натурального йогурту – ця комбінація може стати доброю альтернативою, якщо немає змоги для повноцінного сніданку або обіду.

Естетичні секрети пакування

На перший погляд може здатись, що на упаковці наших круасанів зображені звичайні романтичні картинки, які цілком логічно відповідають характеру цього смаколика. А якщо придивитися пильніше?

На упаковці наших круасанів зображені реальні місця – вулиця Роз’є (Париж, Франція) та Гофбурґський Палац (Відень, Австрія). Ці зображення обрані не випадково. Обидві країни безпосередньо причетні до історії круасанів. Нині ми цей смаколик більше асоціюємо з Францією, проте австрійці стерджують, що саме їх країна – справжня батьківщина круасанів. Ми зображуємо на упаковці обидві країни, аби Ви могли самостійно обрати історію появи круасанів, яка більше довподоби.


А ще, ми маємо чотири чудових варіанти начинки, щоб Ви могли самостійно обрати, який із них найбільше Вам до смаку.

Bon appétit!