Що таке тренд фудпейрінгу?
Вважається, що цей тренд зародився на початку двохтисячних, коли великий кулінарний «хімік» сучасності Хестон Блюменталь опублікував в одному популярному світовому виданні рецепт чорної ікри з білим шоколадом
В результаті утворилась справжня наука про їжу і смаки, основне правило якої, щоб інгредієнти мали загальну ароматичну основу Для визначення цього часто використовують різні фізико-хімічні аналізи, але незалежно від наукового фону, фудпейрінг головним чином грунтується на зверненні до наших почуттів.
- Наш язик , за допомогою якого ми можемо розрізнити п'ять основних смаків (солодкий, солоний, гіркий, кислий, умамі )
- Близько 90% смаку, який ми відчуваємо під час їжі, надходить через наш ніс , який може розрізняти найтонші аромати.
- Наше слухове сприйняття (наприклад, хрусткий багет).
- Наш дотик (для прикладу текстура нашого "Заварного") також залучений в цілісне сприйняття смаку.