#нашіЛюди_нашаСила: онлайн-проєкт про професії та обличчя «Рум’янця»
Ми переконані, що #нашіЛюди_нашаСила, тож на своїх сторінках у Facebook та Instagram розпочинаємо новий онлайн-проєкт про професії та обличчя ТМ «Рум’янець». У серії публікацій в соціальних мережах ми розкажемо про найцікавіші професії нашого виробництва та познайомимо вас зі своєю хлібною командою.
«Одна з основних цінностей ТМ «Рум’янець» – наш колектив, наші люди. Працівники часто лишаються за кадром, але навіть у такий складний час, кожен з нас на своєму місці віддано робить свою справу. Завдяки цьому проєкту ми, перш за все, хочемо підтримати наш колектив, подякувати кожному за любов до своєї роботи та своєї країни. Ну і, звичайно ж, хочемо ближче познайомити споживачів з «Рум’янцем», розповісти про нас не традиційними публікаціями, а хоч трішки занурити їх в атмосферу виробництва», – розповідає авторка ідеї, керівник відділу маркетингу Лариса Богуцька
У перших публікаціях проєкту #нашіЛюди_нашаСила ми розповіли про найгарячішу професією виробництва – пекар.
«Уявляєте, в постійному режимі на заводі у кожній зміні працюють 14 пекарів. Гаряча професія, що вимагає зосередженості та неабияких математичних здібностей. Щоб спекти хліб (навіть при автоматичній програмі випікання), треба постійно стежити за процесами розстоювання в 7-ми шафах, випікання в 25-ти печах та ще й розрахувати час посадки в піч та висадки з печі всієї хлібної, здобної та кондитерської продукції», – з публікації у наших мережах від 29 квітня
Далі, в рамках проєкту, в мережах «Рум’янця» з’являтимуться публікації про технологів, тістомісів, формувальників хліба, кондитерів, пакувальників, інженерів, водіїв і не тільки. Не забудьте підписатись на наші сторінки у Facebook та Instagram, щоб познайомитись ближче.